Kalendar događaja

Maj 2017
P U S Č P S N
« apr    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

RADNO VRIJEME SLUŽBI

Studentska služba:

Radnim danima: - od 08.00 – 18.00h Pauza – od 10.30 – 11.00h
Subotom: - od 08.00 – 13.00h
Pauza – od 10.30 – 11.00h

Biblioteka:
Radnim danima: - od 10.00 – 18.00h Pauza – od 10.30 – 11.00h

MES 2017

Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“ vas poziva na učešće na Trećoj međunarodnoj naučnoj konferenciji Mediji i ekonomija

MEĐUNARODNA NAUČNA KONFERENCIJA MEDIJI I EKONOMIJA – MES 2017

pod nazivom „Medijska i finansijska pismenost

Poziv

za učešće na Trećoj međunarodnoj naučnoj konferenciji Mediji i ekonomija koja će se održati 15.9.2017. na Visokoškolskoj ustanovi „BANJA LUKA COLLEGE“ u Banjoj Luci.

Organizatori Konferencije su Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“ i Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union Nikola TeslaBeograd.

Tema naučnog skupa je „Medijska i finansijska pismenost. Pozivamo vas da naučna saznanja i iskustva do kojih ste došli u procesu istraživanja, predočite naučnicima i stručnjacima iz različitih oblasti u okviru glavne teme za pisanje radova:

  • Medijska pismenost
  • Finansijska pismenost
  • Obrazovanje mladih
  • Tehnološke inovacije i mediji
  • Etički izazovi
  • Novi mediji
  • Budućnost radija
  • Terorizam i mediji
  • Migracije i ekonomije
  • Buduća slika Evrope
  • Uloga medija u migrantskoj krizi
  • Izazovi tehnoloških inovacija
  • Globalni mediji i mladi
  • Korporativni kapitalizam i mediji
  • Etika i globalizacija
  • Javni servisi u tržišnoj ekonomiji
  • Odnos politike i medija
  • Uloga i značaj medija u ekonomiji
  • Obrazovanje i globalni mediji

Radujemo se vašem dolasku.

pdfPoziv za učešće

Invitation

pdf

ZBORNIK RADOVA

Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija,

International Scientific Conference Media and Economy


Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“ vas poziva na učešće na Drugoj međunarodnoj naučnoj konferenciji Mediji i ekonomija

MEĐUNARODNA NAUČNA KONFERENCIJA MEDIJI I EKONOMIJA,

pod nazivom „Etika u medijima i poslovanju

Druga međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija, pod nazivom “Etika u medijima i poslovanju” biće održana na Visokoj školi “Banja Luka College” 15. septembra 2016. godine u Amfiteatru akademaca. (prizemlje BLC-a, Miloša Obiliča 30.)

Zahvaljujući prošlogodišnjem doprinosu brojnih kolega, naučnih radnika, ova konferencija je prepoznata u regionu kao kvalitetna i stoga želimo da opravdamo povjerenje učesnika i zadržimo postojeći status, te nagalašavamo da će i ovogodišnja konferencija MES 2016 okupiti stručnjake iz najmanje osam zemalja.

Ovogodišnja konferencija je dobila i zvaničnog medijskog pokrovitelja, javni RTV servis, Radio Televiziju Republike Srpske, što znači da će i medijska pokrivenost događaja opravdati značaj same konferencije.

Zahvaljujemo dragim kolegama, učesnicima Druge međunarodne naučne konferencije MES 2016, koji su već poslali radove i potvrdili dolazak u Banju Luku, te se radujemo razmjeni iskustava i druženju.

Molimo sve zainteresovane da, ukoliko to još nisu učinili, potvrdite vaše učešće na ovogodišnjem MES-u na mail medijiekonomija@blc.edu.ba, blc@teol.net ili svetlanadg@blc.edu.ba, a u cilju što bolje organizacije ovog, nama veoma dragog susreta.

Podsjećamo da Međunarodnu konferenciju MES 2016 organizuje Visoka škola „Banja Luka College“, Banja Luka i Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima, Univerziteta „Union Nikola Tesla„ Beograd.

Radujemo se vašem dolasku.

pdf PLAKAT MES 2016

 

 


Poziv

za učešće na Drugoj međunarodnoj naučnoj konferenciji Mediji i ekonomija, koja će se održati 15.9.2016. na Visokoškolskoj ustanovi  „BANJA LUKA COLLEGE“ u Banja Luci.

Organizatori Konferencije su Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“ i Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima, Univerziteta Union Nikola TeslaBeograd

Poziv za učešćepdf

Invitation

pdf

ZBORNIK RADOVA

Globalni mediji i društveno odgovorno poslovanje

Global Media and Socially Responsible Business

Konferencija „Mediji i ekonomija“,

Organizacioni odbor poziva sve zainteresovane da učestvuju u radu Prve međunardone naučne konferencije Mediji i ekonomija, pod nazivom „Globalni mediji i društveno odgovorno poslovanje“. Konferenciju organizuje  Visoka škola „Banja Luka College“  15. septembra u 14. časova.

Do sada je svoje učešće na Konferenciji potvrdilo više od 50 naučnih radnika iz svih republika bivše Jugoslavije, Bugarske, Albanije i Rusije.

pdf MEĐUNARODNA NAUČNA KONFERENCIJA MEDIJI I SAVREMENA EKONOMIJA – AGENDA

Prva međunarodna naučna konferencija Mediji i savremena ekonomija, pod nazivom

„Globalni mediji i društveno odgovorno poslovanje“

Visoka škola „Banja Luka College“, Miloša Obilića 30, Banja Luka

Amfitetar akademaca, prizemlje fakulteta

15. septembra 2015. u 14.00

Tema konferencije:

Globalni mediji današnjice pokazuju potpunu globalizaciju, a posebno tržišne ekonomije. Tehnološke inovacije u procesu globalizacije u sferi medija povećane su novim medijskim tehnologijama. Uporedo sa tehnološkim promjenama, dogodile su se i promjene u sferi ideologije i ekonomije koje su se direktno reflektovale na stanje na medijskoj sceni.

Globalčizacijski gledano, korporativni kapitalizam je dobio veliku moć, dok je istovremno sveprisutna korporativna ideologija koja se legitimiše starim principima individualizma, slobode izbora, ljudskih prava, i sl.

Prema tome, evidentno je da postoji veza između korporativnog kapitala i globalnih medija. Konstantna prisutnost reklama u aznim formama pretvaraju publiku u masu potencijalnih potrošača. Usled veze između kapitala, sa jedne, i medija, sa druge strane, tendencija komercijalizacije medija se intenzivirala paralelno sa intenziviranjem aktivnosti korporativnog kapitalizma.

Ekstremna komercijalizacija medija, koncetracija medijskih kuća u grupu od nekoliko svjetskih medijskih konglomerata vodi slabljenju konkurentske pozicije javnih emitera. Javni servisi zbog velike konkurencije privatnih medijskih kuća počinju da gube publiku, dolaze u situaciju u kojoj moraju da se odluče ili za komercijalizaciju koja će im donijeti ekonomski opstanak ili okrilje vladajućih partija, ali koja će ih istovremeno udaljiti od njihove primarne funkcije javnog servisa, ili za otpor komercijalizaciji i na taj način sebe osude na ekonomsku propast.

Globalni mediji u savremenom društvu doprinose rasprostiranju dominatne korporativne ideologije, prenošenja određene kulture kao sume načina života, vrednosnih orijentacija, stila života, pogleda na svijet itd. Međutim, globalni mediji imaju i političku ulogu, gdje  prenosee određene političke ideologije, definišu svjetski poredak, prezentuju gubitnike i pobjednike, dobre i loše, i sl.

Prema tome, veza iumeđu medijskih konglomerata i korporacija, dovodi do toga da su mediji prinuđeni da podupiru i podstiču razvoj potrošačke kulture i stila života, kao i samu korporativnu ideologiju. Globalni mediji su najefikasnije sredstvo za prenošenje ideja i vijednosti, kao i njihovo rasprostiranje širom svijeta.

Poziv za učešće     pdf

Invitation